Colaborarea dintre școală şi familie în contextul crizei pandemice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
359 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 01:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.26 (111)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
ZGUREANU, Rita. Colaborarea dintre școală şi familie în contextul crizei pandemice. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 231-234. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p231-234
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Colaborarea dintre școală şi familie în contextul crizei pandemice

Collaboration between school and family in the context of pandemic crisis

DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p231-234
CZU: 37.018.26

Pag. 231-234

Zgureanu Rita
 
Gimnaziul nr.67, s. Revaca, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

Perioada de criză pandemică a făcut ca școala să nu-și poată îndeplini misiunea fără familie. În ultimii ani familia și școala colaborează tot mai mult. Odată cu trecerea la predarea on-line decalajul digital a devenit o prăpastie. Familia se luptă să descopere o nouă tehnologie, într-o nouă limbă cu un singur computator pentru mai mulți copii și acces la internet nesigur sau inexistent. Azi, îndatoririle educative ale școlii și cele părintești, pentru a da roade, școala are nevoie de sprijinul conștient și colaborarea părinților, iar fără ele, copii nu sunt suficient de receptivi și munca profesorilor este mereu compromisă. Părinții sunt principalii noștri parteneri în procesul de învățământ. O latură importantă în luarea deciziilor la nivelul școlii o constituie și implicarea părinților, indubitabil.

The pandemic crisis caused the school to fail to carry out its mission without a family. In recent years, family and school are working together more and more. With the shift to teaching the digital divide online it has become a chasm. The family is struggling to discover a new technology, in a new language with a single computer for multiple children and unsafe or non-existent internet access. Today, the educational duties of the school and the parental, in order to bear fruit, the school needs the conscious support and collaboration of the parents. Without them, children are not receptive enough and teachers' work is always compromised. Parents are our main partners in the educational process. An important part of decision-making at school level is the involvement of parents.

Cuvinte-cheie
familie, criză pandemică, şcoală, dezvoltare, parteneriat, educaţie,

family, pandemic crisis, school, development, partnerships, educational