Articolul precedent |
Articolul urmator |
436 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 01:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.26 (124) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4067) |
SM ISO690:2012 ZGUREANU, Rita. Colaborarea dintre școală şi familie în contextul crizei pandemice. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 231-234. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p231-234 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p231-234 | ||||||
CZU: 37.018.26 | ||||||
Pag. 231-234 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Perioada de criză pandemică a făcut ca școala să nu-și poată îndeplini misiunea fără familie. În ultimii ani familia și școala colaborează tot mai mult. Odată cu trecerea la predarea on-line decalajul digital a devenit o prăpastie. Familia se luptă să descopere o nouă tehnologie, într-o nouă limbă cu un singur computator pentru mai mulți copii și acces la internet nesigur sau inexistent. Azi, îndatoririle educative ale școlii și cele părintești, pentru a da roade, școala are nevoie de sprijinul conștient și colaborarea părinților, iar fără ele, copii nu sunt suficient de receptivi și munca profesorilor este mereu compromisă. Părinții sunt principalii noștri parteneri în procesul de învățământ. O latură importantă în luarea deciziilor la nivelul școlii o constituie și implicarea părinților, indubitabil. |
||||||
Cuvinte-cheie familie, criză pandemică, şcoală, dezvoltare, parteneriat, educaţie, family, pandemic crisis, school, development, partnerships, educational |
||||||
|