Articolul precedent |
Articolul urmator |
462 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 15:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.3:159.922.72 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14823) |
Психология (3512) |
SM ISO690:2012 GROZA (VERDEŞ), Angela. Dezvoltarea gândirii științifice în procesul educațional. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 23-28. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p23-28 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p23-28 | ||||||
CZU: 372.3:159.922.72 | ||||||
Pag. 23-28 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează tema gândirii științifice la copiii de vârstă preșcolară, nevoia identificării unor obiective pentru programele de dezvoltare timpurie a gândirii și sugestii pentru promovarea programelor de învățare științifică în perioada copilăriei timpurii. Acest domeniu, de mare vastitate și complexitate al gândirii științifice începe cu studierea modului în care copiii identifică, observă, înregistrează, trag concluzii, emit judecăți fiind în mod firesc curioși și pasionați în mod natural de învățare. Studiile făcute în domeniu au reliefat disponibilitatea reală a copiilor de a-și însuși tehnici de abordare aproape științifice ale fenomenelor din natură, tendințele de a descoperi singuri procese de mare complexitate menite să elucideze „petele albe” din universul lor. În articol sunt evidențiate motivele care justifică intrarea în contact de timpuriu a copiilor cu științele din diverse domenii și considerentele pentru care copiii mici ar trebui expuși la contactul cu noțiunile științifice. Analiza studiilor efectuate în domeniul dezvoltării gândirii științifice la vârste mici ne-a permis să afirmăm că este cu adevărat nevoie de dezvoltarea unui curriculum pentru stimularea timpurie a gândirii științifice la copii. |
||||||
Cuvinte-cheie gândirea științifică, vârsta preșcolară, proces educaţional, scientific thinking, preschool age, educational proc |
||||||
|