Consilierea psihopedagogică a familiei ca factor de eficientizare a comunicării și relaționării intergeneraționale
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
396 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-25 17:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.26:159.9 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076)
Психология (3515)
SM ISO690:2012
CALARAŞ, Carolina. Consilierea psihopedagogică a familiei ca factor de eficientizare a comunicării și relaționării intergeneraționale. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 226-230. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p226-230
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Consilierea psihopedagogică a familiei ca factor de eficientizare a comunicării și relaționării intergeneraționale

Psycho-pedagogical counseling of the family as a factor in streamlining intergenerational communication and relationships

DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p226-230
CZU: 37.018.26:159.9

Pag. 226-230

Calaraş Carolina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

Articolul conține un studiu teoretic cu implicații practice, care redă specificul și conținutul consilierii psihopedagogice a familiei, abordate ca factor de eficientizare a comunicării și relaționării intergeneraționale. Au fost enumerate și explicate, într-o manieră originală, caracteristicile consilierii psihopedagogice, dimensiunile acesteia (psihologică și pedagogică) și aspectele de bază, care necesită atenția specialistului în cadrul procesului de consiliere a familiei în scopul armonizării comunicării și relaționării familiale.

The article contains a theoretical study with practical implications, which shows the specifics and content of family psycho-pedagogical counseling, approached as a factor in streamlining intergenerational communication and relationships. The characteristics of psycho-pedagogical counseling, its dimensions (psychological and pedagogical) and basic aspects, which require the attention of the specialist in the family counseling process in order to harmonize communication and family relationships, were listed and explained in an original way.

Cuvinte-cheie
consiliere psihopedagogică, familie, eficientizare, comunicare și relaționare intergenerațională, consilier.,

psycho-pedagogical counseling, family, efficiency, communication and intergenerational relationships, counselor.