Articolul precedent |
Articolul urmator |
438 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 01:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.26 (124) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
SM ISO690:2012 ZGUREANU, Rita. Colaborarea dintre școală şi familie în contextul crizei pandemice. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 231-234. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p231-234 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p231-234 | ||||||
CZU: 37.018.26 | ||||||
Pag. 231-234 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Perioada de criză pandemică a făcut ca școala să nu-și poată îndeplini misiunea fără familie. În ultimii ani familia și școala colaborează tot mai mult. Odată cu trecerea la predarea on-line decalajul digital a devenit o prăpastie. Familia se luptă să descopere o nouă tehnologie, într-o nouă limbă cu un singur computator pentru mai mulți copii și acces la internet nesigur sau inexistent. Azi, îndatoririle educative ale școlii și cele părintești, pentru a da roade, școala are nevoie de sprijinul conștient și colaborarea părinților, iar fără ele, copii nu sunt suficient de receptivi și munca profesorilor este mereu compromisă. Părinții sunt principalii noștri parteneri în procesul de învățământ. O latură importantă în luarea deciziilor la nivelul școlii o constituie și implicarea părinților, indubitabil. |
||||||
Cuvinte-cheie familie, criză pandemică, şcoală, dezvoltare, parteneriat, educaţie, family, pandemic crisis, school, development, partnerships, educational |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.46728/c.18-06-2021</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Zgureanu, R.</creatorName> <affiliation>Gimnaziul nr.67, s. Revaca, mun. Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Colaborarea dintre școală şi familie în contextul crizei pandemice</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-541-0</relatedIdentifier> <subjects> <subject>familie</subject> <subject>criză pandemică</subject> <subject>şcoală</subject> <subject>dezvoltare</subject> <subject>parteneriat</subject> <subject>educaţie</subject> <subject>family</subject> <subject>pandemic crisis</subject> <subject>school</subject> <subject>development</subject> <subject>partnerships</subject> <subject>educational</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.018.26</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Perioada de criză pandemică a făcut ca școala să nu-și poată îndeplini misiunea fără familie. În ultimii ani familia și școala colaborează tot mai mult. Odată cu trecerea la predarea on-line decalajul digital a devenit o prăpastie. Familia se luptă să descopere o nouă tehnologie, într-o nouă limbă cu un singur computator pentru mai mulți copii și acces la internet nesigur sau inexistent. Azi, îndatoririle educative ale școlii și cele părintești, pentru a da roade, școala are nevoie de sprijinul conștient și colaborarea părinților, iar fără ele, copii nu sunt suficient de receptivi și munca profesorilor este mereu compromisă. Părinții sunt principalii noștri parteneri în procesul de învățământ. O latură importantă în luarea deciziilor la nivelul școlii o constituie și implicarea părinților, indubitabil.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The pandemic crisis caused the school to fail to carry out its mission without a family. In recent years, family and school are working together more and more. With the shift to teaching the digital divide online it has become a chasm. The family is struggling to discover a new technology, in a new language with a single computer for multiple children and unsafe or non-existent internet access. Today, the educational duties of the school and the parental, in order to bear fruit, the school needs the conscious support and collaboration of the parents. Without them, children are not receptive enough and teachers' work is always compromised. Parents are our main partners in the educational process. An important part of decision-making at school level is the involvement of parents.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>