Implementarea metodelor de activitate practică la orele de biologie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
430 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 19:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.38:573 (1)
Educație (14334)
Biologie generală şi teoretică (106)
SM ISO690:2012
COJOCARU, Rodica. Implementarea metodelor de activitate practică la orele de biologie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica stiințelor naturii, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 2, pp. 142-148. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Implementarea metodelor de activitate practică la orele de biologie

CZU: 371.38:573

Pag. 142-148

Cojocaru Rodica
 
Liceul Teoretic „Evrica”, Râbnița
 
 
Disponibil în IBN: 4 aprilie 2022


Rezumat

Activitățile instructiv-educative desfășurate în cadrul procesului de învățământ reprezintă principala modalitate prin care copilul își însușește cunoștințe din diferite domenii, își lărgește experiența de cunoaștere. Biologia este una din disciplinele care readuce pe primul plan aplicarea metodelor de activități practice în procesul de predare-învățare-evaluare, pregătind elevul pentru viață. Nu putem obține un randament înalt al formării competențelor curriculare, dacă elevii nu au deprinderile necesare de observare experimentare, comparare, modelare, clasificare, concluzionare-implementate la lecțiile practice de biologie.

The instructive-educational activities carried out within the educational process represent the main way how the child acquires knowledge from different fields and expands his knowledge experience. Biology is one of the disciplines that brings to the forefront the application of methods of practical activities in the teaching-learning-assessment process, preparing the student for life. We cannot achieve a high performance of curricular skills training if students do not have the necessary observation, experimentation, comparison, modeling, classification, conclusion-implemented skills in practical biology lessons.

Cuvinte-cheie
obiective, principii, metodă, Tehnici didactice, lecţii, experiment, lucrare practică,

objectives, principles, Method, teaching techniques, lessons, experiment, practical work

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Cojocaru, R.</creatorName>
<affiliation>Liceul Teoretic „Evrica”, Râbnița, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Implementarea metodelor de activitate practică la orele de biologie</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2022</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-382-0.</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>obiective</subject>
<subject>principii</subject>
<subject>metodă</subject>
<subject>Tehnici didactice</subject>
<subject>lecţii</subject>
<subject>experiment</subject>
<subject>lucrare practică</subject>
<subject>objectives</subject>
<subject>principles</subject>
<subject>Method</subject>
<subject>teaching techniques</subject>
<subject>lessons</subject>
<subject>experiment</subject>
<subject>practical work</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>371.38:573</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2022</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Activitățile instructiv-educative desfășurate &icirc;n cadrul procesului de &icirc;nvățăm&acirc;nt reprezintă principala modalitate prin care copilul &icirc;și &icirc;nsușește cunoștințe din diferite domenii, &icirc;și lărgește experiența de cunoaștere. Biologia este una din disciplinele care readuce pe primul plan aplicarea metodelor de activități practice &icirc;n procesul de predare-&icirc;nvățare-evaluare, pregătind elevul pentru viață. Nu putem obține un randament &icirc;nalt al formării competențelor curriculare, dacă elevii nu au deprinderile necesare de observare experimentare, comparare, modelare, clasificare, concluzionare-implementate la lecțiile practice de biologie.</p></description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The instructive-educational activities carried out within the educational process represent the main way how the child acquires knowledge from different fields and expands his knowledge experience. Biology is one of the disciplines that brings to the forefront the application of methods of practical activities in the teaching-learning-assessment process, preparing the student for life. We cannot achieve a high performance of curricular skills training if students do not have the necessary observation, experimentation, comparison, modeling, classification, conclusion-implemented skills in practical biology lessons.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>