Metode interactive, eficiente, aplicabile la lecțiile de Biologie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
321 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-14 07:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:371.26+573 (1)
Educație (14823)
Biologie generală şi teoretică (106)
SM ISO690:2012
BODRUG, Daniela. Metode interactive, eficiente, aplicabile la lecțiile de Biologie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Biologie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.1, pp. 171-175. ISBN 978-9975-76-390-5 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 9, Vol.1, 2022
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022

Metode interactive, eficiente, aplicabile la lecțiile de Biologie

Effective teaching-learning assessment methods applicable to the discipline of biology

CZU: 371.3:371.26+573

Pag. 171-175

Bodrug Daniela
 
Gimnaziul Semeni, r-nul Ungheni
 
 
Disponibil în IBN: 24 martie 2022


Rezumat

În secolul suprainformațional, misiunea unui profesor inovativ rezidă în alegerea din amalgamul de metode, pe cele mai interactive, eficiente, care să formeze elevul din mai multe puncte de vedere: cognitiv, moral, social. Scopul major este de a pregăti elevii pentru viața cotidiană. Printre obiectivele majore este de a dezvolta la elevi gândirea critică, creativitatea, autonomia deciziilor, lucrul în echipă. Elevii trebuie să vină la ore cu plăcere, să inițieze cercetări, cu eventuala aplicare a cunoștințelor în viața socială, personală și profesională.

The super-informational century, the mission of an innovative teacher lies in choosing from the amalgam of methods, the most interactive, effective, to train the student from several points of view: cognitive, moral, social. The main goal is to prepare students for everyday life. Among the major objectives is to develop in students critical thinking, creativity, autonomy of decisions, teamwork. Students should come to classes with pleasure, to initiate research, with the possible application of knowledge in social, personal and professional life.

Cuvinte-cheie
metodă, strategie, eficienţă, eficacitatea, factorii obiectivi, factorii subiectivi,

Method, strategy, efficiency, effectiveness, objective factors, subjective factors