Articolul precedent |
Articolul urmator |
322 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 07:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:371.26+573 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14859) |
Общая и теоретическая биология (107) |
SM ISO690:2012 BODRUG, Daniela. Metode interactive, eficiente, aplicabile la lecțiile de Biologie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Biologie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.1, pp. 171-175. ISBN 978-9975-76-390-5 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 9, Vol.1, 2022 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3:371.26+573 | ||||||
Pag. 171-175 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În secolul suprainformațional, misiunea unui profesor inovativ rezidă în alegerea din amalgamul de metode, pe cele mai interactive, eficiente, care să formeze elevul din mai multe puncte de vedere: cognitiv, moral, social. Scopul major este de a pregăti elevii pentru viața cotidiană. Printre obiectivele majore este de a dezvolta la elevi gândirea critică, creativitatea, autonomia deciziilor, lucrul în echipă. Elevii trebuie să vină la ore cu plăcere, să inițieze cercetări, cu eventuala aplicare a cunoștințelor în viața socială, personală și profesională. |
||||||
Cuvinte-cheie metodă, strategie, eficienţă, eficacitatea, factorii obiectivi, factorii subiectivi, Method, strategy, efficiency, effectiveness, objective factors, subjective factors |
||||||
|