Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2017-05-29 09:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:51 (62) |
Probleme generale de didactică și metodică (1256) |
Matematică (1694) |
![]() LUPU, Ilie. Pledoarie pentru reînnoirea matematicii la nivel şcolar. In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2011, nr. 2(21), pp. 97-104. ISSN 1857-0461. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” | ||||||
Numărul 2(21) / 2011 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:51 | ||||||
Pag. 97-104 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Analyzing the role of methodology in teaching mathematics and its importance over other acquired skills for the future professor, one must distinguish two possible aspects of it: methodology treated as a
high level subject for research and methodology treated as purely technical training for the profession. |
||||||
|