Articolul precedent |
Articolul urmator |
362 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-04-02 18:38 |
SM ISO690:2012 ЛУППОЛ, Надежда, GUCI, Victoria. Арифметические методы решения уравнений с параметром. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 8, 4 iunie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2021, Vol.8, Partea 1, pp. 298-301. ISBN 2587-3563. ISSN E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.8, Partea 1, 2021 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 8, Cahul, Moldova, 4 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 298-301 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol, autorii prezintă mai multe tehnologii pentru rezolvarea ecuațiilor cvadrice parametrice furnizate de programa pentru disciplină matematică, ciclul școlar gimnazial. Rezolvarea ecuațiilor parametrice integrează cunoștințe, performanțe și abilități. Acestea contribuie la dobândirea de către elevi a cunoștințelor matematice fundamentale necesare pentru învățarea ulterioară și integrarea socială; utilizarea conceptelor matematice, metodelor, algoritmilor, proprietăților, precum și a teoremelor practicate în diverse contexte de aplicare; utilizarea notațiilor specifice terminologiei și matematicii în situații reale formate; analiza rezolvării unei probleme, a unor situații problematice; elaborarea strategiilor și proiecția activităților pentru rezolvarea problemelor teoretice sau practice etc. Metoda grafic-analitică are o contribuție specială la sporirea eficienței rezolvării acestui tip de ecuații, activitatea elevului fiind axată pe rezolvarea și investigarea problemelor. |
||||||
Cuvinte-cheie matematică, probleme, exerciţii, ecuaţii parametrice, tehnologii de rezolvare, metodă analitică și grafică, abilităţi, teorema Viete., mathematics, problems, exercises, parametric equations, solving technologies, analytical and graphical method, skills, theorem Viet. |
||||||
|