Арифметические методы решения уравнений с параметром
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
362 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-04-02 18:38
SM ISO690:2012
ЛУППОЛ, Надежда, GUCI, Victoria. Арифметические методы решения уравнений с параметром. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 8, 4 iunie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2021, Vol.8, Partea 1, pp. 298-301. ISBN 2587-3563. ISSN E-ISSN 2587-3571.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.8, Partea 1, 2021
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
8, Cahul, Moldova, 4 iunie 2021

Арифметические методы решения уравнений с параметром

Arithmetic methods for solving parameter problems


Pag. 298-301

Луппол Надежда, Guci Victoria
 
Государственный Аграрный Университет Молдовы
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2021


Rezumat

În acest articol, autorii prezintă mai multe tehnologii pentru rezolvarea ecuațiilor cvadrice parametrice furnizate de programa pentru disciplină matematică, ciclul școlar gimnazial. Rezolvarea ecuațiilor parametrice integrează cunoștințe, performanțe și abilități. Acestea contribuie la dobândirea de către elevi a cunoștințelor matematice fundamentale necesare pentru învățarea ulterioară și integrarea socială; utilizarea conceptelor matematice, metodelor, algoritmilor, proprietăților, precum și a teoremelor practicate în diverse contexte de aplicare; utilizarea notațiilor specifice terminologiei și matematicii în situații reale formate; analiza rezolvării unei probleme, a unor situații problematice; elaborarea strategiilor și proiecția activităților pentru rezolvarea problemelor teoretice sau practice etc. Metoda grafic-analitică are o contribuție specială la sporirea eficienței rezolvării acestui tip de ecuații, activitatea elevului fiind axată pe rezolvarea și investigarea problemelor.

In this article, the authors present several technologies for solving parametric quadric equations provided by the curriculum for Mathematic discipline, Gymnasium school cycle. Solving parametric equations integrates knowledge, skills and abilities. They contribute to: acquisition by students of fundamental mathematical knowledge necessary for further learning and/or social insertion; use of mathematical concepts, methods, algorithms, properties, learning and practiced theorems in various contexts of application; use of terminology and mathematics specific notations in real and/or shaped situations; analysis of solving a problem, problem situations; elaboration of strategies and projection of activities to solve theoretical and/or practical issues etc. Graphic-analytical method has special contribution in enhancing the efficiency of solving this kind of equations, the student’s activity being focused on problem solving and investigation.

Cuvinte-cheie
matematică, probleme, exerciţii, ecuaţii parametrice, tehnologii de rezolvare, metodă analitică și grafică, abilităţi, teorema Viete.,

mathematics, problems, exercises, parametric equations, solving technologies, analytical and graphical method, skills, theorem Viet.