Concursul „Tânărul Cercetător” - platformă de dezvoltare a competenței investigative la elevi (abordare STEM)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
639 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-12 14:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015 (988)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4090)
SM ISO690:2012
ROTARI, Natalia. Concursul „Tânărul Cercetător” - platformă de dezvoltare a competenței investigative la elevi (abordare STEM). In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 168-173. ISBN 978-9975-76-358-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.2, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Concursul „Tânărul Cercetător” - platformă de dezvoltare a competenței investigative la elevi (abordare STEM)

CZU: 37.015

Pag. 168-173

Rotari Natalia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 15 noiembrie 2021


Rezumat

Studiul reprezintă o analiză a lucrărilor elevilor elaborate în cadrul concursului „Tânărul Cercetător”, organizat de către Facultatea de Biologie și Chimie a Uiversității de Stat din Tiraspol și prezentate la Conferinţa ştiinţifico-practică anuală „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă” și are ca scop relevarea impactului proiectelor de cercetare/STE(A)M efectuate asupra gradului de formare a competenței de cercetare la elevi. Au fost analizate rezumatele proiectelor de cercetare/STE(A)M publicate în Materialele conferințelor din ediția a VII-a, 2020 și ediția a VIII-a, 2021 pe diferite dimensiuni, vizând: domeniile de cercetare, calitatea și autenticitatea proiectelor elaborate, gradul de implicare și atitudinea proprie a elevilor și a cadrelor didactice ș.a.

This paper is an analysis of students' work developed in the contest "Young Researcher", organized by the Faculty of Biology and Chemistry of the Tiraspol State University and presented at the annual scientific-practical conference "Training through research for a prosperous society", and aims to reveal the impact of research projects / STE(A)M carried out on the degree of formation of research competence in students. The summaries of the research projects / STE(A)M published in the Conference Materials from the 7th edition, 2020 and the 8th edition, 2021 on different dimensions were analyzed, aiming at: research fields, quality and authenticity of the elaborated projects, degree of involvement and the own attitude of students and teachers, etc.

Cuvinte-cheie
concurs, proiect de cercetare, proiect STEM, competență de cercetare, produs STE(A)M.,

Competition, research project, STEM project, research competence, STE(A)M product