Articolul precedent |
Articolul urmator |
540 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 15:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:373.5 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002) |
SM ISO690:2012 SOCHIRCĂ, Elena. Aspecte cu privire la provocările educației STEM în învățământul general. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 174-177. ISBN 978-9975-76-358-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.2, 2021 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.016:373.5 | |||||||
Pag. 174-177 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Provocările adresate învățământului contemporan sunt deosebit de complexe datorită progresului cunoașterii umane și interacțiunii dintre știință, tehnologie, educație, cultură și societate, iar identificarea de soluții viabile reclamă reunirea eforturilor tuturor factorilor subsumați acestor sfere de cunoaștere și acțiune. Conceptul STEM este unul evident orientat spre formarea și dezvoltarea de competențe a celui ce învață prin intermediul activităților didactice cu un pronunțat accent aplicativ și prin abordarea sa recomandă ca cunoștințele sa fie achiziționate în paralel cu formarea deprinderilor de punere în aplicare a respectivelor cunoștințe. |
|||||||
Cuvinte-cheie Aspecte cu privire la provocările educației, S, T, E, M în învățământul general, integrated education, STEM concept, science, mathematics, problem situations |
|||||||
|