Aspecte cu privire la provocările educației STEM în învățământul general
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
540 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 15:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:373.5 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002)
SM ISO690:2012
SOCHIRCĂ, Elena. Aspecte cu privire la provocările educației STEM în învățământul general. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 174-177. ISBN 978-9975-76-358-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.2, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Aspecte cu privire la provocările educației STEM în învățământul general

CZU: 37.016:373.5

Pag. 174-177

Sochircă Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 15 noiembrie 2021


Rezumat

Provocările adresate învățământului contemporan sunt deosebit de complexe datorită progresului cunoașterii umane și interacțiunii dintre știință, tehnologie, educație, cultură și societate, iar identificarea de soluții viabile reclamă reunirea eforturilor tuturor factorilor subsumați acestor sfere de cunoaștere și acțiune. Conceptul STEM este unul evident orientat spre formarea și dezvoltarea de competențe a celui ce învață prin intermediul activităților didactice cu un pronunțat accent aplicativ și prin abordarea sa recomandă ca cunoștințele sa fie achiziționate în paralel cu formarea deprinderilor de punere în aplicare a respectivelor cunoștințe.

The challenges to contemporary education are particularly complex due to the progress of human knowledge and the interaction between science, technology, education, culture and society, and the identification of viable solutions requires combining the efforts of all factors subsumed in these spheres of knowledge and action. The STEM concept is obviously oriented towards the training and development of skills of the learner through teaching activities with a strong application emphasis and its approach recommends that knowledge be acquired in parallel with the training of skills for implementing that knowledge.

Cuvinte-cheie
Aspecte cu privire la provocările educației, S, T, E, M în învățământul general,

integrated education, STEM concept, science, mathematics, problem situations