Comunicarea și instrumentele digitale pentru activitățile online desfășurate cu preșcolarii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
625 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 11:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.091:004.7 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (522)
SM ISO690:2012
ȚIFRAC, Maria. Comunicarea și instrumentele digitale pentru activitățile online desfășurate cu preșcolarii . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 4-5(128-129), pp. 54-57. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5596840
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4-5(128-129) / 2021 / ISSN 1810-6455

Comunicarea și instrumentele digitale pentru activitățile online desfășurate cu preșcolarii

Communication and Digital Tools for Online Activities with Preschoolers

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5596840
CZU: 373.2.091:004.7

Pag. 54-57

Țifrac Maria12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Școala Gimnazială Nr. 5 Sighetu Marmației, Maramureș
 
Teze de doctorat:
 
Disponibil în IBN: 8 noiembrie 2021


Rezumat

Utilizarea instrumentelor și a tehnologiilor digitale de către educatoare pentru învățarea online trezește interesul și curiozitatea preșcolarilor pentru activitate. În alegerea instrumentelor digitale, cadrele didactice trebuie să urmărească valențele pedagogice ale acestora (gradul de interacțiune, de comunicare și colaborare, dezvoltarea competențelor secolului al XXI-lea etc.). Pentru cadrele didactice, un aspect ce motivează este schimbul reciproc de bune practici, de exemple concrete care stimulează învățarea, comunicarea, socializarea.

The use of digital tools and technologies by kindergarten teachers in online activities tends to arouse the interest and curiosity of preschoolers. In choosing digital tools, teachers must take into account their pedagogical value (the degree of interaction, communication, and collaboration, the development of 21st-century skills etc.). One aspect that motivates the teachers is the mutual exchange of good practices and specific examples that stimulate learning, communication, and socialization.

Cuvinte-cheie
instrumente digitale, comunicare, activități online, preşcolari, tehnici, platformă,

digital tools, communication, online activities, preschool, techniques, platform