Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
625 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 11:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.091:004.7 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (522) |
SM ISO690:2012 ȚIFRAC, Maria. Comunicarea și instrumentele digitale pentru activitățile online desfășurate cu preșcolarii . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 4-5(128-129), pp. 54-57. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5596840 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||||
Numărul 4-5(128-129) / 2021 / ISSN 1810-6455 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5596840 | |||||||
CZU: 373.2.091:004.7 | |||||||
Pag. 54-57 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Utilizarea instrumentelor și a tehnologiilor digitale de către educatoare pentru învățarea online trezește interesul și curiozitatea preșcolarilor pentru activitate. În alegerea instrumentelor digitale, cadrele didactice trebuie să urmărească valențele pedagogice ale acestora (gradul de interacțiune, de comunicare și colaborare, dezvoltarea competențelor secolului al XXI-lea etc.). Pentru cadrele didactice, un aspect ce motivează este schimbul reciproc de bune practici, de exemple concrete care stimulează învățarea, comunicarea, socializarea. |
|||||||
Cuvinte-cheie instrumente digitale, comunicare, activități online, preşcolari, tehnici, platformă, digital tools, communication, online activities, preschool, techniques, platform |
|||||||
|