Jocul – forma esențială de activitate în grădiniță pentru dezvoltarea socială a preșcolarului modern
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
769 61
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 11:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.091 (15)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985)
SM ISO690:2012
ANDRASCIUC, Vasilica. Jocul – forma esențială de activitate în grădiniță pentru dezvoltarea socială a preșcolarului modern . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 4-5(128-129), pp. 57-59. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5596858
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4-5(128-129) / 2021 / ISSN 1810-6455

Jocul – forma esențială de activitate în grădiniță pentru dezvoltarea socială a preșcolarului modern

The Game as an Essential Form of Activity in Kindergarten for the Social Development of the Modern Preschooler

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5596858
CZU: 373.2.091

Pag. 57-59

Andrasciuc Vasilica
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 8 noiembrie 2021


Rezumat

Jocul, forma principală de organizare a activității în grădiniță, cu numeroase avantaje în ceea ce privește dezvoltarea socială a preșcolarului, începe să piardă teren în fața tehnologiei, care, în contextul actual, a devenit o necesitate. Implicarea, adaptarea și informarea cadrelor didactice despre desfășurarea procesului instructiv-educativ cu respectarea nevoilor preșcolarului modern va facilita dezvoltarea socială armonioasă a copilului. Cele trei tipuri de jocuri care se pot utiliza la grupă în vederea dezvoltării sociale a preșcolarului modern sunt: jocul de construcție, jocul de creație, jocul didactic.

Despite having a number of advantages for the social development of the preschooler, the game, a main form of organized activity in kindergarten, is beginning to lose ground to technology – a necessity in the current context. In order for the preschoolers to benefit from harmonious social development, it is important to involve and inform the teachers about developing the instructive-educational process while respecting the needs of the modern preschooler. The three types of game that may be used for the social development of the modern preschooler are construction games, creative games, and didactic games

Cuvinte-cheie
preșcolar modern, joc, joc de construcție, joc de creație, joc didactic, dezvoltare socială,

modern preschool, construction game, creative game, Didactic game, social development