Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
769 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 11:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.091 (15) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985) |
SM ISO690:2012 ANDRASCIUC, Vasilica. Jocul – forma esențială de activitate în grădiniță pentru dezvoltarea socială a preșcolarului modern . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 4-5(128-129), pp. 57-59. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5596858 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 4-5(128-129) / 2021 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5596858 | |||||
CZU: 373.2.091 | |||||
Pag. 57-59 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Jocul, forma principală de organizare a activității în grădiniță, cu numeroase avantaje în ceea ce privește dezvoltarea socială a preșcolarului, începe să piardă teren în fața tehnologiei, care, în contextul actual, a devenit o necesitate. Implicarea, adaptarea și informarea cadrelor didactice despre desfășurarea procesului instructiv-educativ cu respectarea nevoilor preșcolarului modern va facilita dezvoltarea socială armonioasă a copilului. Cele trei tipuri de jocuri care se pot utiliza la grupă în vederea dezvoltării sociale a preșcolarului modern sunt: jocul de construcție, jocul de creație, jocul didactic. |
|||||
Cuvinte-cheie preșcolar modern, joc, joc de construcție, joc de creație, joc didactic, dezvoltare socială, modern preschool, construction game, creative game, Didactic game, social development |
|||||
|