Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-26 12:21 |
![]() CAFTANATOV, Olesea, CAGANOVSCHI, Daniela. Gamificare, noi tendințe în educație. In: Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională, Ed. 70, 28 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 70, Vol.2, pp. 255-261. ISBN 978-9975-76-339-4.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională Ediția 70, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională" 70, Chişinău, Moldova, 28 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 255-261 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Una dintre cele mai persistente și răspândite probleme în școli, chiar și în universitățile de astăzi, este lipsa motivației și angajamentului elevilor/studenților. Una din metodele angajării studenților în procesul educațional este utilizarea jocurilor, numită și gamificare. În articol sunt propuse unele soluții de valorificare a forței motivaționale a jocurilor, ce pot fi aplicate în sistemul educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie gamificare, educaţie, motivarea studenţilor, schimbarea atitudinii |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Gamificare, noi tendințe în educație"> <meta name="citation_author" content="Caftanatov Olesea"> <meta name="citation_author" content="Caganovschi Daniela"> <meta name="citation_publication_date" content="2021"> <meta name="citation_collection_title" content="Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională"> <meta name="citation_volume" content="Ediția 70, Vol.2"> <meta name="citation_firstpage" content="255"> <meta name="citation_lastpage" content="261"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/2p-255-261.pdf">