Clasificarea și funcțiile culturii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
542 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 16:20
SM ISO690:2012
BALAN, Rodica. Clasificarea și funcțiile culturii. In: Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională, Ed. 70, 28 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 70, Vol.2, pp. 25-30. ISBN 978-9975-76-339-4..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională
Ediția 70, Vol.2, 2021
Conferința "Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională"
70, Chişinău, Moldova, 28 aprilie 2021

Clasificarea și funcțiile culturii


Pag. 25-30

Balan Rodica12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Şcoala gimnazială nr.29 "Sf. Ana", Galaţi
 
 
Disponibil în IBN: 1 noiembrie 2021


Rezumat

Articolul abordează clasificarea și rolurile culturii în Republica Moldova şi în România. Ceea ce ne face diferiţi unul faţă de celălalt, pe noi, oamenii, este sistemul de valori culturale în care credem. Acesta ne defineşte ca indivizi şi ca grupuri. Cu un sistem de valori ieşim din familie, cu un sistem de valori ieşim din şcoală, un sistem de valori promovăm în rândul persoanelor cu care venim în contact şi al acelora pe care le educăm.

Culture is the basis of today's society, which over time has undergone major changes, this being the main essence that can shape the popular mass in the formation of the personality of the simple man. Next is addressed the classification and roles of culture in Moldova and Romania. What makes us humans different from each other is the value system we believe in. It defines us as individuals and as groups. With a system of values we leave the family, with a system of values we leave the school, a system of values we promote among the people we come in contact with and those we educate.

Cuvinte-cheie
cultură, valori, norme, funcții, personalitate, şcoală