Gamificare, noi tendințe în educație
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
412 51
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 19:30
SM ISO690:2012
CAFTANATOV, Olesea, CAGANOVSCHI, Daniela. Gamificare, noi tendințe în educație. In: Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională, Ed. 70, 28 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 70, Vol.2, pp. 255-261. ISBN 978-9975-76-339-4..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională
Ediția 70, Vol.2, 2021
Conferința "Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională"
70, Chişinău, Moldova, 28 aprilie 2021

Gamificare, noi tendințe în educație


Pag. 255-261

Caftanatov Olesea12, Caganovschi Daniela3
 
1 Institutul de Matematică şi Informatică "Vladimir Andrunachievici",
2 Universitatea de Stat din Tiraspol,
3 Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 2 noiembrie 2021


Rezumat

Una dintre cele mai persistente și răspândite probleme în școli, chiar și în universitățile de astăzi, este lipsa motivației și angajamentului elevilor/studenților. Una din metodele angajării studenților în procesul educațional este utilizarea jocurilor, numită și gamificare. În articol sunt propuse unele soluții de valorificare a forței motivaționale a jocurilor, ce pot fi aplicate în sistemul educațional.

Cuvinte-cheie
gamificare, educaţie, motivarea studenţilor, schimbarea atitudinii