Articolul precedent |
Articolul urmator |
412 51 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 19:30 |
SM ISO690:2012 CAFTANATOV, Olesea, CAGANOVSCHI, Daniela. Gamificare, noi tendințe în educație. In: Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională, Ed. 70, 28 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 70, Vol.2, pp. 255-261. ISBN 978-9975-76-339-4.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională Ediția 70, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională" 70, Chişinău, Moldova, 28 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 255-261 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Una dintre cele mai persistente și răspândite probleme în școli, chiar și în universitățile de astăzi, este lipsa motivației și angajamentului elevilor/studenților. Una din metodele angajării studenților în procesul educațional este utilizarea jocurilor, numită și gamificare. În articol sunt propuse unele soluții de valorificare a forței motivaționale a jocurilor, ce pot fi aplicate în sistemul educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie gamificare, educaţie, motivarea studenţilor, schimbarea atitudinii |
||||||
|