Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-25 17:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942 (534) |
Psihologie (3516) |
![]() MAXIM, Lorena. Dezvoltarea inteligenţei emoţionale la vârsta preadolescentă – cheia unei vieți armonioase. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 3, pp. 230-237. ISBN 978-9975-46-423-9.. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.18, Partea 3, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942 | ||||||
Pag. 230-237 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The issue of intelligence emotions is one of the most contemporary problems of contemporary psychology. Although emotional intelligence begins to develop from the earliest childhood, preadolescence is the key moment, because preadolescent age is one of the most complicated periods in development. Preadolescence is a life cycle that has proven to be a determinant in individual development, being one of the most turbulent periods of emotional maturation of man. |
||||||
Cuvinte-cheie emotional intelligence, preadolescents, emotion, family., Inteligenţa emoţională, preadolescenţi, emoţie, familie. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Maxim, L.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Dezvoltarea inteligenţei emoţionale la vârsta preadolescentă – cheia unei vieți armonioase</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-235-8</relatedIdentifier> <subjects> <subject>emotional intelligence</subject> <subject>preadolescents</subject> <subject>emotion</subject> <subject>family.</subject> <subject>Inteligenţa emoţională</subject> <subject>preadolescenţi</subject> <subject>emoţie</subject> <subject>familie.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.942</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The issue of intelligence emotions is one of the most contemporary problems of contemporary psychology. Although emotional intelligence begins to develop from the earliest childhood, preadolescence is the key moment, because preadolescent age is one of the most complicated periods in development. Preadolescence is a life cycle that has proven to be a determinant in individual development, being one of the most turbulent periods of emotional maturation of man.</p></description> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Problema inteligenței emoționale este una dintre cele mai actuale probleme ale psihologiei contemporane. Deși inteligența emoțională începe să se dezvolte din cea mai timpurie copilărie, preadolescența este momentul-cheie, deoarece vârsta preadolescentă este una dintre cele mai complicate perioade în dezvoltare. Preadolescența este un ciclu de viață care s-a dovedit a fi determinant în dezvoltarea individului, fiind una dintre cele mai turbulente perioade de maturizare emoțională a omului.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>