Articolul precedent |
Articolul urmator |
533 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 20:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (948) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 BARBĂROȘ, Claudia. Munca intelectuală – o premisă a dezvoltării competenței de cercetare la elevi. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 113-119. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015 | ||||||
Pag. 113-119 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Muncă intelectuală constituie o premisă importantă pentru dezvoltarea competenței de cercetare la elevi, pe care o începem încă din ciclul primar și gimnazial. În articolul dat punem accent pe strategiile și tehnicile ce facilitează dezvoltarea competenței de cercetare: lucrul cu sursele documentare, lectura personală, tehnica SINELG, învățarea prin cercetare și descoperire. Sunt evidențiate tehnicile lecturii eficiente și etapele de lucru asupra textului. |
||||||
Cuvinte-cheie cercetare, munca intelectuală, lectura textului, tehnica SINELG, descoperire inductivă, descoperire deductivă, surse documentare, research, intellectual work, text reading, SINELG technique, inductive discovery, deductive discovery, documentary sources |
||||||
|