Configurația universitară a cercetării pedagogice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
613 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-31 18:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.8/)1:37.013 (1)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1373)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
SM ISO690:2012
BOROZAN, Maia. Configurația universitară a cercetării pedagogice. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 120-125. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 3, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Configurația universitară a cercetării pedagogice

CZU: 001.8/)1:37.013

Pag. 120-125

Borozan Maia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 24 noiembrie 2020


Rezumat

Articolul prezintă argumente privind importanța activității de cercetare pedagogică universitară, necesitatea monitorizării proceselor de investigație și inovare a educației în acord cu exigențele comunității științifice în plan național și internațional. Conținutul articolului demonstrează impactul creării rețelelor de comunicare științifică profesională și a cooperării universitare pentru motivarea universitarilor, atragerea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în cercetarea pedagogică, în organizarea evenimentelor științifice pentru validarea strategiilor funcționale de transfer al inovațiilor pedagogice și promovarea valorilor științei în perspectiva dezvoltării instituționale prin realizarea eficace a funcției de cercetare a universității

The article presents arguments regarding the importance of the pedagogical research activity at the university level, the need to monitor the processes of investigation and innovation in education in accordance with the requirements of the scientific community at a national and international level. The content of the article is dedicated to demonstrating the impact of creating professional scientific communication networks and university cooperation as to motivate academic staff, attracting bachelor, master and doctoral students into pedagogical research, by organizing scientific events that contribute to validating functional transfer strategies of pedagogical innovations and promoting the values of science, in the perspective of institutional development, by effectively accomplishing the research function of the university.

Cuvinte-cheie
cercetare pedagogică, rețelele de comunicare științifică profesională, cooperare universitară,

pedagogical research, professional scientific communication networks, university cooperation