Articolul precedent |
Articolul urmator |
613 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-31 18:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.8/)1:37.013 (1) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1373) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
SM ISO690:2012 BOROZAN, Maia. Configurația universitară a cercetării pedagogice. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 120-125. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2020 |
|||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 001.8/)1:37.013 | |||||
Pag. 120-125 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul prezintă argumente privind importanța activității de cercetare pedagogică universitară, necesitatea monitorizării proceselor de investigație și inovare a educației în acord cu exigențele comunității științifice în plan național și internațional. Conținutul articolului demonstrează impactul creării rețelelor de comunicare științifică profesională și a cooperării universitare pentru motivarea universitarilor, atragerea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în cercetarea pedagogică, în organizarea evenimentelor științifice pentru validarea strategiilor funcționale de transfer al inovațiilor pedagogice și promovarea valorilor științei în perspectiva dezvoltării instituționale prin realizarea eficace a funcției de cercetare a universității |
|||||
Cuvinte-cheie cercetare pedagogică, rețelele de comunicare științifică profesională, cooperare universitară, pedagogical research, professional scientific communication networks, university cooperation |
|||||
|