Articolul precedent |
Articolul urmator |
780 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-06 14:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:373.3 (6) |
Educație (14391) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026) |
SM ISO690:2012 MUNTEANU, Tamara, BANDALAC, Angela. Impactul metodelor interactive asupra competenței de comunicare la elevii mici. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 208-212. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3:373.3 | ||||||
Pag. 208-212 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă aspectul dezvoltării competenței comunicative prin intermediul metodelor interactive, astfel au fost propuse varii definiții atât pentru noțiunea de competență, cât și pentru competența de comunicare. În acest sens s-a propus, în variantă sintetizată, experimentul pedagogic implementat în două clase de elevi, care demonstrează eficiența metodelor interactive în dezvoltarea competenței de comunicare. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, competenţă de comunicare, metode interactive, experiment pedagogic, competence, communication competence, interactive methods, pedagogical experiment |
||||||
|