Articolul precedent |
Articolul urmator |
779 94 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-26 17:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:373.3 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4090) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2154) |
SM ISO690:2012 MOCAN, Ana. Utilizarea instrumentelor digitale și platformelor educaționale la treapta primară. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 204-207. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:373.3 | ||||||
Pag. 204-207 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul include metode de predare-învățare-evaluare ce stau la baza procesului educațional la distanță, tehnologii moderne de învățare. Platformele educaționale și instrumentele digitale în timp vor deveni cartea de căpătâi a dascălilor și principalul interes al elevilor. Tehnologiile se dezvoltă pe zi ce trece și asta ne spune că viitorul aparține TIC-ului. |
||||||
Cuvinte-cheie tehnologii educaţionale, învăţământ modern, platforme educaționale, Jigsawplanet, Linoit, Bookcreator, wordwall, educational technologies, Modern education, educational platforms, Jigsawplanet, Linoit, Bookcreator, Wordwall |
||||||
|