IBN
Închide

Afișare rezultate

Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "bullying"
Abordarea sistemică a intervenției psihoterapeutice în combaterea bullying-ului la adolescenții din mediul școlar Studiu de caz
Popa Rodica
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.7, Partea 2. 2020. Cahul, Republica Moldova. ISBN 978-9975-88-060-2.
Disponibil online 15 December, 2020. Descarcări-350. Vizualizări-1378
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Un instrument de evaluare a comportamentului de tip bullying omologat pe elevii de vârstă adolescentină din România
Popa Rodica
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.19, Partea 2. 2021. Chișinău. ISBN 978-9975-46-235-8.
Disponibil online 6 May, 2022. Descarcări-168. Vizualizări-721
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Perspectiva sociometrică în abordarea stimei de sine a elevului victimă a bullying-ului școlar
Popa Rodica
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Nr. 2(39) / 2021 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276
Disponibil online 22 December, 2021. Descarcări-72. Vizualizări-749
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rezultatele unui studiu constatativ asupra bulling- ului școlar.
Popa Rodica12
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Nr. 1-2(38) / 2021 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276
Disponibil online 23 June, 2021. Descarcări-57. Vizualizări-736
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Determinantele psihologice ale comportamentului de tip bullying la adolescenți
Popa Rodica
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Nr. 4(67) / 2022 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687
Disponibil online 6 March, 2023. Descarcări-52. Vizualizări-358
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5