IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2007
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-19 16:22
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 2 / 2023  (2 din 4)10    CZU
 2023  (2 din 4)20    
Nr. 2(43) 10CZU
Nr. 1(42) 10CZU
 2022  (2 din 4)19    
Nr. 2(41) 10CZU
Nr. 1(40) 9CZU
 2021  (2 din 4)20    
Nr. 2(39) 11CZU
Nr. 1-2(38) 9CZU
 2020  (2 din 4)19    
Nr. 3-4(37) 9CZU
Nr. 1-2(36) 10CZU
 2019  (2 din 4)19    
Nr. 3-4(35) 9CZU
Nr. 1-2(34) 10CZU
 2018  (2 din 4)18    
Nr. 3-4(33) 9CZU
Nr. 1-2(32) 9CZU
 2017  (2 din 4)22    
Nr. 3-4(31) 11CZU
Nr. 1-2(30) 11CZU
 2016  (2 din 4)22    
Nr. 3-4 11CZU
Nr. 1-2 11CZU
 2015  (2 din 4)20    
Nr. 3-4 9CZU
Nr. 1-2 11CZU
 2014  (2 din 4)22    
Nr. 3-4 11CZU
Nr. 1-2 11CZU
 2013  (4 din 4)40    
Nr. 4 10CZU
Nr. 3 10CZU
Nr. 2 12CZU
Nr. 1 8CZU
 2012  (4 din 4)38    
Nr. 4 9
Nr. 3 9
Nr. 2 9
Nr. 1 11
 2011  (4 din 4)45    
Nr. 4 9
Nr. 3 14
Nr. 2 11
Nr. 1 11
 2010  (4 din 4)45    
Nr. 4 9
Nr. 3 11
Nr. 2 13
Nr. 1 12
 2009  (4 din 4)47    
Nr. 4 13
Nr. 3 12
Nr. 2 11
Nr. 1 11
imagine

pISSN: 1857-2502
eISSN: 2537-6276
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Categoria:
  • B (01.03.2022-01.03.2026)
  • B (26.10.2017-26.10.2021)
  • C (31.10.2013-25.10.2017)
  • C (24.12.2009-30.10.2013)

Bazele teoretice şi aplicative ale formării profesionale a psihologilor. Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Mecanisme şi modalităţi ale impactului psihosocial şi mediatic asupra conştiinţei de masă.

Revista include informaţii din psihologia aplicată, psihologia dezvoltării, psihologia educaţiei, psihologia clinică, psihocorecţie şi psihoterapie, cercetări, sondaje, recomandări, sfaturi pentru părinţi, despre savanţii din Moldova şi despre realizările din psihologia aplicată, publicaţii noi etc.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2009 - 2023
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole41610565484095223877
Volume40969267365
Total456115347448317

Vizualizări   869Descărcări   149

Conţinutul numărului de revistă

Similitudini și divergențe între paradigmele: auz emoțional, trăire emoțională și sensibilitate emoțională 3-10

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p3-10

CZU: 159.942.5

Ciubotaru Natalia
Metode de stimulare cognitivă a copiilor preșcolari 11-20

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p11-20

CZU: 373.291

Stan Gabriel , Savca Lucia
Atașamentul securizant ca resursă a competenței parentale. 21-26

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p21-26

CZU: 37.018

Gavriliţă Lucia
Anxietatea la preadolescenții cu insucces școlar. 27-36

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p27-36

CZU: 159.942

Popov Tatiana
The relational and normative accommodation at the school level of the pupils in traditional school and those in step by step schools. 37-46

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p37-46

CZU: 159.9.072

Cîndea Adela
Perspectiva sociometrică în abordarea stimei de sine a elevului victimă a bullying-ului școlar 47-57

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p47-57

CZU: 159.9.316.6

Popa Rodica
Competențele cadrului didactic în afinitate cu standardele educaționale 58-65

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p58-65

CZU: 37.091+371+14

Adăscăliţă Viorica , Ciuntu Rita
Criza cunoașterii de sine 66-74

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p66-74

CZU: 37.091=371.14

Gonţa Victoria , Roșcan Elena
Dezvoltarea preșcolarilor în era socializării digitale. 75-81

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p75-81

CZU: 373.2.015.004

Coman Liliana
The stress analysis of eff ect of structure of public employee productivity. 82-88

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p82-88

CZU: 159.96+658.3

Şahin Osman
Investigation of bank employees job satisfaction problems 89-94

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p89-94

CZU: 159.9.072.432

Turut Ibrahim