Articolul precedent |
Articolul urmator |
1377 350 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 14:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3-053.6+159.922.8 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Psihologie (3397) |
SM ISO690:2012 . Abordarea sistemică a intervenției psihoterapeutice în combaterea bullying-ului la adolescenții din mediul școlar Studiu de caz. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 130-135. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3-053.6+159.922.8 | ||||||
Pag. 130-135 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comportamentele agresive de tip bullying ale adolescenților sunt determinate de o serie de cauze. Cauzalitatea bullying-ului poate fi internă și analizăm trăsăturile de personalitate, stima de sine, reactivitatea emoțională la stimuli, cât și externă când adolescentul este în conexiune cu factorii responsabili pentru dezvoltarea personală cum ar fi: familia, profesorii și ceilalți elevi. Abordarea sistemică consideră persoana ca un element integrat în sistem, astfel încât, modificarea sistemului determină schimbări la nivelul fiecărui element al său. În psihoterapia sistemică, adolescentul nu este singurul responsabil de conduita sa, ci este puternic influențat de familie, de relațiile dintre părinți, de prieteni, educatori. În această lucrare voi ilustra modalitatea de intervenție psihoterapeutică utilizând abordarea sistemică în combaterea bullying-ului la un adolescent din mediul școlar. |
||||||
Cuvinte-cheie bullying, stimă de sine, reactivitate emoțională, psihoterapie sistemică, bullying, self-esteem, emotional reactivity, systemic psychotherapy |
||||||
|