IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-9(9) pentru cuvîntul-cheie "social marketing"
Комплексный подход к стратегическому управлению ответственной закупкой в системе социально-ориентированного маркетинга
Iuzîc Liudmila
Донецкий национальный университет экономики и торговли
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.1. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-091-1.
Disponibil online 5 August, 2020. Descarcări-0. Vizualizări-536
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aplicarea marketingului social în domeniul sănătăţii publice
Savciuc Oxana1, Timotin Alina2
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.2. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-835-2.
Disponibil online 25 April, 2018. Descarcări-70. Vizualizări-1029
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The essence of social marketing with application in the field of health services
Timotin Alina, Savciuc Oxana
Academy of Economic Studies of Moldova
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 16. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-926-7.
Disponibil online 13 December, 2019. Descarcări-47. Vizualizări-918
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte privind instruirea specialiştilor medicali în domeniul marketingului social
Timotin Alina12
Economica
Nr. 2(108) / 2019 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 13 August, 2019. Descarcări-16. Vizualizări-646
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Creativitatea și limitele etice ale marketingului social în sănătatea publică
Savciuc Oxana1, Timotin Alina12
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Nr. 3(58) / 2020 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687
Disponibil online 10 December, 2020. Descarcări-131. Vizualizări-919
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategii inteligente de marketing sustenabil pentru segmentarea pieței consumatorilor
Hămuraru Maria, Cojocaru Alina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării)
Nr. 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454
Disponibil online 14 November, 2022. Descarcări-15. Vizualizări-427
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Developing national social marketing strategies in the Republic of Moldova
Timotin Alina
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 17. 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-962-5.
Disponibil online 4 December, 2019. Descarcări-32. Vizualizări-690
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beneficiile Programului de marketing social Slabeşte sănătos prin mediul online
Tomaş Galina, Eţco Constantin, Goma Ludmila
Sănătate Publică, Economie şi Management în Medicină
Nr. 3(48) / 2013 / ISSN 1729-8687 /ISSNe 2587-3873
Disponibil online 10 May, 2020. Descarcări-25. Vizualizări-643
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marketingul social: concept, caracteristici, principii şi tendinţe
Tintiuc Tatiana1, Moroz Tatiana2
2 Institutul orășenesc pentru Dezvoltarea Educației din Minsk
Vector European
Nr. 1 / 2020 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X
Disponibil online 18 March, 2020. Descarcări-322. Vizualizări-2033
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-9 of 9