IBN
Închide
Tintiuc Tatiana
Cuvinte-cheie (38): marketing (2), marketing (2), client / beneficiary (1)
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani

Articole în reviste din RM - 3.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012

2020 - 2

Abordarea marketingului educaţional între ştiinţă şi artă
Tintiuc Tatiana
Institutul de Formare Continuă
Vector European
Nr. 1 / 2020 / ISSN 2345-1106 / ISSNe 2587-358X
Disponibil online 18 March, 2020. Descarcări-17. Vizualizări-125
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marketingul social: concept, caracteristici, principii şi tendinţe
Tintiuc Tatiana1, Moroz Tatiana2
1 Institutul de Formare Continuă,
2 Institutul orășenesc pentru Dezvoltarea Educației din Minsk
Vector European
Nr. 1 / 2020 / ISSN 2345-1106 / ISSNe 2587-358X
Disponibil online 18 March, 2020. Descarcări-20. Vizualizări-196
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2019 - 1

Brandingul personal ca dimensiune a succesului profesional al cadrelor didactice
Tintiuc Tatiana
Institutul de Formare Continuă
Vector European
Nr. 2 / 2019 / ISSN 2345-1106 / ISSNe 2587-358X
Disponibil online 9 June, 2019. Descarcări-2. Vizualizări-143
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 3 of 3