Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-9(9) pentru cuvîntul-cheie "social marketing"
Комплексный подход к стратегическому управлению ответственной закупкой в системе социально-ориентированного маркетинга |
Iuzîc Liudmila |
Донецкий национальный университет экономики и торговли |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol.1. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-091-1. |
Disponibil online 5 August, 2020. Descarcări-0. Vizualizări-612 |
Aplicarea marketingului social în domeniul sănătăţii publice |
Savciuc Oxana1, Timotin Alina2 |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic |
Vol.2. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-835-2. |
Disponibil online 25 April, 2018. Descarcări-73. Vizualizări-1192 |
The essence of social marketing with application in the field of health services |
Timotin Alina, Savciuc Oxana |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători |
Ediţia 16. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-926-7. |
Disponibil online 13 December, 2019. Descarcări-48. Vizualizări-1115 |
Aspecte privind instruirea specialiştilor medicali în domeniul marketingului social |
Timotin Alina12 |
Economica |
Nr. 2(108) / 2019 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 13 August, 2019. Descarcări-16. Vizualizări-742 |
Creativitatea și limitele etice ale marketingului social în sănătatea publică |
Savciuc Oxana1, Timotin Alina12 |
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” |
Nr. 3(58) / 2020 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687 |
Disponibil online 10 December, 2020. Descarcări-132. Vizualizări-1017 |
Strategii inteligente de marketing sustenabil pentru segmentarea pieței consumatorilor |
Hămuraru Maria, Cojocaru Alina |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării) |
Nr. 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454 |
Disponibil online 14 November, 2022. Descarcări-28. Vizualizări-527 |
Developing national social marketing strategies in the Republic of Moldova |
Timotin Alina |
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători |
Ediţia 17. 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-962-5. |
Disponibil online 4 December, 2019. Descarcări-33. Vizualizări-813 |
Beneficiile Programului de marketing social Slabeşte sănătos prin mediul online |
Tomaş Galina, Eţco Constantin, Goma Ludmila |
Sănătate Publică, Economie şi Management în Medicină |
Nr. 3(48) / 2013 / ISSN 1729-8687 /ISSNe 2587-3873 |
Disponibil online 10 May, 2020. Descarcări-27. Vizualizări-750 |
Marketingul social: concept, caracteristici, principii şi tendinţe |
Tintiuc Tatiana1, Moroz Tatiana2 |
2 Institutul orășenesc pentru Dezvoltarea Educației din Minsk |
Vector European |
Nr. 1 / 2020 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X |
Disponibil online 18 March, 2020. Descarcări-358. Vizualizări-2397 |
1-9 of 9