IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "formare profesională."
Transferul de competențe clinice
Săratilă Iurie
Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță
2023. Chișinău, Republica Moldova. ISSN 2345-1476.
Disponibil online 27 December, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-126
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Despre sisteme de expertiză diferite şi unele direcţii necesare de dezvoltare a sistemului din România
Alămoreanu Sorin1, Di Maio Donata2, Gattamorta Claudia2
Legea şi Viaţa
Nr. 1(325) / 2019 / ISSN 2587-4365 /ISSNe 2587-4373
Disponibil online 29 January, 2019. Descarcări-7. Vizualizări-668
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dinamica şi rolul grupului de studenţi în formarea profesională (preliminarii pentru un studiu calitativ elaborat)
Repida Tatiana, Cojocaru Natalia
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
Disponibil online 5 August, 2015. Descarcări-63. Vizualizări-1166
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abordari practice ale activităţii de consiliere psihopedagogică
Pascaru-Goncear Valeria
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(75) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
Disponibil online 27 August, 2015. Descarcări-40. Vizualizări-878
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Diagnosticarea competenţelor studenţilor din învăţământul ingineresc: abordare metodologică
Bencheci Mihail
Univers Pedagogic
Nr. 4(56) / 2017 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 15 March, 2018. Descarcări-9. Vizualizări-674
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5