IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "general skills"
Valorificarea inteligențelor multiple în învățământul preșcolar
Burcă Ana, Haheu-Munteanu Eufrosinia
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.18, Partea 1. 2019. Chișinău. ISBN 978-9975-46-235-8.
Disponibil online 2 June, 2021. Descarcări-27. Vizualizări-394
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul cadrului didactic în dezvoltarea competențelor transversale ale elevilor prin discipline școlare opționale
Bîrgăoanu Claudia I.12
Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare
Ediția 1-a. 2023. Chişinău. ISBN 978-9975-46-867-1 (PDF).
Disponibil online 22 April, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-48
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Competențele cadrului didactic în afinitate cu standardele educaționale
Adăscăliţă Viorica1, Ciuntu Rita21
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Nr. 2(39) / 2021 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276
Disponibil online 22 December, 2021. Descarcări-12. Vizualizări-518
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea capitalului uman din sistemul de învățământ în contextul actualelor provocări societale
Isac Ştefania
Univers Pedagogic
Nr. 1(65) / 2020 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 27 April, 2020. Descarcări-14. Vizualizări-618
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Analiză comparată a studierii disciplinei dezvoltare personală în Romănia și Republica Moldova
Neacșu Elena-Lucreția
Vector European
Nr. 1 / 2023 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X
Disponibil online 21 April, 2023. Descarcări-15. Vizualizări-253
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5