Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
517 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-31 14:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091+371+14 (1) |
Organizarea instruirii (533) |
Sisteme filosofice. Concepții, orientări, curente, școli filosofice (98) |
SM ISO690:2012 ADĂSCĂLIŢĂ, Viorica, CIUNTU, Rita. Competențele cadrului didactic în afinitate cu standardele educaționale. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2021, nr. 2(39), pp. 58-65. ISSN 1857-2502. DOI: https://doi.org/10.46728/pspj.2021.v39.i2.p58-65 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 2(39) / 2021 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/pspj.2021.v39.i2.p58-65 | ||||||
CZU: 37.091+371+14 | ||||||
Pag. 58-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Sistemul educațional se afl ă într-o continuă schimbare și evoluare ascendentă. În scopul ridicării calității educaționale, cadrul didactic este mereu implicat în dezvoltarea competențelor în practica profesională pentru a corespude standardelor. Standardele sunt declaraţii generale care specifi că calitatea învăţământului din întregul sistem educațional. Standardele sunt propuse cadrului didactic în calitate de fl ux de intrare în realizarea procesului de învăţământ La validarea standardele la noi în țară au participat experţi naţionali şi internaţionali din peste 20 de instituţii. Învăţământul este un domeniu mobil, iar principalul factor al schimbarii în domeniul învăţământului este personalitatea profesorului. Un rol important în realizarea cu succes a procesului educaționar îl are aptitudinile generale și speciale ale cadrului didactic. |
||||||
Cuvinte-cheie Calitatea în educaţie, competenţă profesională a cadrului didactic, aptitudini generale, quality in education, professional competence of the teaching staff, general skills |
||||||
|