Articolul precedent |
Articolul urmator |
609 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 15:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3 (782) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 PAVLENKO, Lilia. Tendințe de valorificare a constructivismului în cadrul educației preșcolare. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 127-131. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3 | ||||||
Pag. 127-131 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Teoria constructivistă în ultimul timp își extinde influența în mai multe domenii, prezentând o paradigmă nouă, postmodernistă și pentru educație. Teoreticienii analizează avantajele acestui concept pentru dezvoltarea integrală a personalității umane, totodată, punctând și limitele acestuia. Care sunt aceste plusuri, dar și limite în contextul educației preșcolare sunt ideile cheie în articolul de față. |
||||||
Cuvinte-cheie Abordare constructivistă, cunoaştere, învăţare, educația preșcolară, mediul educaţional, educator constructivist, constructivist approach, knowledge, learning, pre-school education, educational environment, constructivist educator |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Pavlenko, L.G.</dc:creator> <dc:date>2020</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p> Teoria constructivistă în ultimul timp își extinde influența în mai multe domenii, prezentând o paradigmă nouă, postmodernistă și pentru educație. Teoreticienii analizează avantajele acestui concept pentru dezvoltarea integrală a personalității umane, totodată, punctând și limitele acestuia. Care sunt aceste plusuri, dar și limite în contextul educației preșcolare sunt ideile cheie în articolul de față.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The constructivist theory lately extends its influence in several fields, presenting a new paradigm, postmodernist and for education. Theoreticians analyze the advantages of this concept for the integral development of the human personality, at the same time, pointing to its limits. What are these pluses, but also limits in the context of preschool education, are the key ideas in this article.</p></dc:description> <dc:source>Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă () 127-131</dc:source> <dc:subject>Abordare constructivistă</dc:subject> <dc:subject>cunoaştere</dc:subject> <dc:subject>învăţare</dc:subject> <dc:subject>educația preșcolară</dc:subject> <dc:subject>mediul educaţional</dc:subject> <dc:subject>educator constructivist</dc:subject> <dc:subject>constructivist approach</dc:subject> <dc:subject>knowledge</dc:subject> <dc:subject>learning</dc:subject> <dc:subject>pre-school education</dc:subject> <dc:subject>educational environment</dc:subject> <dc:subject>constructivist educator</dc:subject> <dc:title>Tendințe de valorificare a constructivismului în cadrul educației preșcolare</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>