Articolul precedent |
Articolul urmator |
608 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 15:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3 (782) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 PAVLENKO, Lilia. Tendințe de valorificare a constructivismului în cadrul educației preșcolare. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 127-131. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3 | ||||||
Pag. 127-131 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Teoria constructivistă în ultimul timp își extinde influența în mai multe domenii, prezentând o paradigmă nouă, postmodernistă și pentru educație. Teoreticienii analizează avantajele acestui concept pentru dezvoltarea integrală a personalității umane, totodată, punctând și limitele acestuia. Care sunt aceste plusuri, dar și limite în contextul educației preșcolare sunt ideile cheie în articolul de față. |
||||||
Cuvinte-cheie Abordare constructivistă, cunoaştere, învăţare, educația preșcolară, mediul educaţional, educator constructivist, constructivist approach, knowledge, learning, pre-school education, educational environment, constructivist educator |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-97073</doi_batch_id> <timestamp>1714255036</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <isbn>978-9975-76-299-1</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Tendințe de valorificare a constructivismului în cadrul educației preșcolare</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Lilia</given_name> <surname>Pavlenko</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <pages> <first_page>127</first_page> <last_page>131</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>