Abordarea textului literar în clasele primare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
673 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 10:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:821 (5)
Kinds of school providing general education (1985)
Literatures of individual languages and language families (2965)
SM ISO690:2012
OBOROCEANU, Viorica. Abordarea textului literar în clasele primare. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 123-126. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Abordarea textului literar în clasele primare

CZU: 373.3:821

Pag. 123-126

Oboroceanu Viorica
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020


Rezumat

Textul literar este creat pentru a fi învățat și cuprinde inevitabil patru momente în care relațiile de semnificare devin niste relații de comprehensiune:  istorisirea autorului; universul imaginar creat de autor; universul imaginat de cititor; istorisirea cititorului. El este un mijloc real de îmbogățire a cunoștințelor de limbă și antrenează elevii în însușirea și dezvoltarea exprimării corecte, formându-le priceperi și deprinderi de comunicare.

The literary text is created to be learned and inevitably comprises four moments when the relations of meaning become some relations of comprehension: the author's story; the imaginary universe created by the author; the universe imagined by the reader; the story of the reader. It is a real means of enriching the knowledge of the language and trains the students in learning and developing the correct expression, forming their communication skills and skills.

Cuvinte-cheie
text, text literar, etape, lectură, tipuri de texte,

text, literary text, stages, reading, types of texts