Articolul precedent |
Articolul urmator |
1099 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-18 20:16 |
SM ISO690:2012 CONDRAT, Viorica. Using Film Clips to Develop Communicative Competence. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 94-96. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 94-96 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Utilizarea filmelor în procesul predării unei limbi străine ar trebui privită drept o resursă esenţială a unui profesor, care are drept scop de a spori motivaţia studenţilor şi de a le facilita procesul de învăţare a unei limbi străine. Combinarea dintre sunet şi imagine sporeşte înţelegerea atît a limbii, cît şi a culturii ţintă. Studenţii au ocazia de a vedea şi auzi felul în care vorbitorii limbii comunică, ceea ce va rezulta în îmbunătăţirea abilităţilor comunicative ale studenţilor. În plus, ei au ocazia de a percepe mai bine aspectul non-verbal al comunicării şi de a-l aplica corect în cadrul unei conversaţii în limba străină studiată. Articolul de faţă analizează felul în care fragmentele din filmele americane moderne ajută la învăţarea limbii engleze. Autoarea încearcă de a oferi indicaţii metodice în selectarea şi folosirea fragmentelor video la lecţia de limbă engleză, unde studenţii trebuie activ implicaţi în vizionarea materialului dat. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă comunicativă, comunicare, fragmente din filme, interacţiune, limbaj corporal, motivare, Windows Movie Maker, communicative competence, communication, film clips, interaction, body language, motivation, Windows Movie Maker |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-92379</doi_batch_id> <timestamp>1715794266</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2011</year> </publication_date> <isbn>978-9975-50-060-9 </isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Using Film Clips to Develop Communicative Competence</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Viorica</given_name> <surname>Condrat</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2011</year> </publication_date> <pages> <first_page>94</first_page> <last_page>96</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>