Articolul precedent |
Articolul urmator |
1076 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-18 20:16 |
SM ISO690:2012 CONDRAT, Viorica. Using Film Clips to Develop Communicative Competence. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 94-96. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 94-96 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Utilizarea filmelor în procesul predării unei limbi străine ar trebui privită drept o resursă esenţială a unui profesor, care are drept scop de a spori motivaţia studenţilor şi de a le facilita procesul de învăţare a unei limbi străine. Combinarea dintre sunet şi imagine sporeşte înţelegerea atît a limbii, cît şi a culturii ţintă. Studenţii au ocazia de a vedea şi auzi felul în care vorbitorii limbii comunică, ceea ce va rezulta în îmbunătăţirea abilităţilor comunicative ale studenţilor. În plus, ei au ocazia de a percepe mai bine aspectul non-verbal al comunicării şi de a-l aplica corect în cadrul unei conversaţii în limba străină studiată. Articolul de faţă analizează felul în care fragmentele din filmele americane moderne ajută la învăţarea limbii engleze. Autoarea încearcă de a oferi indicaţii metodice în selectarea şi folosirea fragmentelor video la lecţia de limbă engleză, unde studenţii trebuie activ implicaţi în vizionarea materialului dat. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă comunicativă, comunicare, fragmente din filme, interacţiune, limbaj corporal, motivare, Windows Movie Maker, communicative competence, communication, film clips, interaction, body language, motivation, Windows Movie Maker |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-92379</cfResPublId> <cfResPublDate>2011</cfResPublDate> <cfStartPage>94</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-50-060-9 </cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/92379</cfURI> <cfTitle cfLangCode='EN' cfTrans='o'>Using Film Clips to Develop Communicative Competence</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='EN' cfTrans='o'>competenţă comunicativă; comunicare; fragmente din filme; interacţiune; limbaj corporal; motivare; Windows Movie Maker; communicative competence; communication; film clips; interaction; body language; motivation; Windows Movie Maker</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Utilizarea filmelor în procesul predării unei limbi străine ar trebui privită drept o resursă esenţială a unui profesor, care are drept scop de a spori motivaţia studenţilor şi de a le facilita procesul de învăţare a unei limbi străine. Combinarea dintre sunet şi imagine sporeşte înţelegerea atît a limbii, cît şi a culturii ţintă. Studenţii au ocazia de a vedea şi auzi felul în care vorbitorii limbii comunică, ceea ce va rezulta în îmbunătăţirea abilităţilor comunicative ale studenţilor. În plus, ei au ocazia de a percepe mai bine aspectul non-verbal al comunicării şi de a-l aplica corect în cadrul unei conversaţii în limba străină studiată. Articolul de faţă analizează felul în care fragmentele din filmele americane moderne ajută la învăţarea limbii engleze. Autoarea încearcă de a oferi indicaţii metodice în selectarea şi folosirea fragmentelor video la lecţia de limbă engleză, unde studenţii trebuie activ implicaţi în vizionarea materialului dat. </p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p> Using video presentations at lessons should be considered an essential tool a teacher should make use of during the process of teaching a foreign language. This is a way of increasing students’ motivation and to facilitate the process of foreign language learning. The combination of sounds and images offers the possibility not only to understand better the target language but also to help identify and correctly apply culturally specific communicative strategies. Students have the opportunity to see and hear the way in which native speakers interact. This is supposed to enhance their communicative competence. In addition, they have the possibility to observe the non-verbal aspect of communication and later on correctly apply it in a conversation of their own. The present article aims at analyzing the way in which clips from modern American films help students learn the English language. The author will try to offer some methodological tips in selecting and adjusting a video presentation at the lesson of English so that it helps develop the students’ four basic skills: reading, writing, listening and speaking. </p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2011T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2011T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-40744</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2011T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-40744</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-40744-3</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2011T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Condrat</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Viorica</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>