IBN
Închide
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltarePsihologie, 2020
Semnificații conceptuale ale învățării școlare
Oprea Oana-Miruna
Școala Gimnazială Oniceni, Forăști, Suceava
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Importanţa dezvoltării inteligenţei emoţionale la copiii din învăţământul primar
Sanda Olguţa
Liceul Tehnologic „Sfântul Mucenic Sava” din Berca, Buzău, România
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Responsabilitatea personalității: incursiuni și valențe psihologice
Batog Mariana
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte generale ale consilierii psihologice pentru orientare profesională
Cazacu Daniela
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Precizări terminologice privind capacitățile de autoreglare a activității copiilor cu TSA
Codreanu Ana
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cunoașterea personalității consiliatului
Droiman Oana Maria
Inspectoratul Școlar Județean Bacău
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Adaptarea psihosocială a actorilor educaționali la diverse provocări societale
Paladi Oxana
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea abilităților socio-emoționale la profesorii logopezi
Parascan Iulia-Andreea
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategii de coping pentru adolescenți cu părinți plecați la muncă în străinătate
Scorțanu Alexandrina
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modalități de reducere a stresului profesional generat de conflictele interculturale
Şova Tatiana
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modalități de implicare a părinților în dezvoltarea emoțională a elevilor claselor primare
Buzila Cristina
Liceul Teoretic „Lucian Blaga”, Bălţi
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Adaptarea familiei la diagnosticul de retard mintal sever
Hîrlea Nicoleta-Madalina12
1 Centrul Școlar de Educație Incluzivă nr.2 Comănești,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modalități de intervenție în camera multisenzorială în terapia copiilor cu CES
Stamate Iuliana12
1 Centrul Școlar de Educație Incluzivă nr.2 Comănești,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-13 of 13