Articolul precedent |
Articolul urmator |
713 65 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 20:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7/.8+37.015.3 (2) |
Psihologie (3396) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 DROIMAN, Oana Maria. Cunoașterea personalității consiliatului. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 442-447. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7/.8+37.015.3 | ||||||
Pag. 442-447 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol explorează implicațiile teoretice și semnificațiile practice ale cunoașterii personalității consiliatului, care se realizează concomitent cu cea a condițiilor de mediu familial, social, școlar în care acesta a crescut și s-a dezvoltat. Autorul recomandă abordarea simultană a tuturor aspectelor în dinamica lor, în corelație cu mediul exterior. Sunt accentuate argumentele cunoașterii personalității consiliatului: pentru a îi descoperi și dezvolta potențialul, pentru a-l ajuta să se cunoască pe sine, pentru dezvoltarea încrederii în sine, este startul pentru reușita activităților de consiliere. |
||||||
Cuvinte-cheie consiliere, consiliat, personalitate, counselor, counseling, personality |
||||||
|