Articolul precedent |
Articolul urmator |
427 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 19:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942:371.132 (1) |
Psihologie (3516) |
Educație (14877) |
SM ISO690:2012 PARASCAN, Iulia-Andreea. Dezvoltarea abilităților socio-emoționale la profesorii logopezi. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 489-492. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942:371.132 | ||||||
Pag. 489-492 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul abordează rolul abilităților socio-emoționale ale profesorilor logopezi în desfășurarea activității didactice. Articolul conține o analiză conceptuală a termenilor: cultură emoțională, inteligență inerpersonală, inteligență intrapersonală. Sunt menționați factori succesului adaptării la cerinţele mediului: viteza de reacție, rezistența la stres, raţionalitatea, echilibrul emoţional. |
||||||
Cuvinte-cheie abilităţi, aptitudini, emoţie, profesori, inteligență inter și intra emoțională, cultură emoţională, skills, emotion, teachers, Inter and intra emotional intelligence, emotional culture |
||||||
|