Dezvoltarea abilităților socio-emoționale la profesorii logopezi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
434 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 19:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942:371.132 (1)
Psihologie (3516)
Educație (14878)
SM ISO690:2012
PARASCAN, Iulia-Andreea. Dezvoltarea abilităților socio-emoționale la profesorii logopezi. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 489-492. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Dezvoltarea abilităților socio-emoționale la profesorii logopezi

DEVELOPMENT OF SOCIO-EMOTIONAL SKILLS AT THE SPEECH THERAPISTS

CZU: 159.942:371.132

Pag. 489-492

Parascan Iulia-Andreea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Autorul abordează rolul abilităților socio-emoționale ale profesorilor logopezi în desfășurarea activității didactice. Articolul conține o analiză conceptuală a termenilor: cultură emoțională, inteligență inerpersonală, inteligență intrapersonală. Sunt menționați factori succesului adaptării la cerinţele mediului: viteza de reacție, rezistența la stres, raţionalitatea, echilibrul emoţional.

The author addresses the role of socio-emotional abilities of speech therapists during the teaching activity. The article contains a conceptual analysis of the terms: emotional culture, interpersonal intelligence, intrapersonal intelligence. The author mentions the factors of success of adaptation to environmental requirements as speed of reaction, resistance to stress, rationality and emotional balance.

Cuvinte-cheie
abilităţi, aptitudini, emoţie, profesori, inteligență inter și intra emoțională, cultură emoţională,

skills, emotion, teachers, Inter and intra emotional intelligence, emotional culture

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-117938</doi_batch_id>
<timestamp>1719737381</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>[email protected]</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2020</year>
</publication_date>
<isbn>978-9975-3422-5-4</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Dezvoltarea abilităților socio-emoționale la profesorii logopezi</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Iulia-Andreea</given_name>
<surname>Parascan</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2020</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>489</first_page>
<last_page>492</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>