Articolul precedent |
Articolul urmator |
527 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-21 15:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005.95/96+37.015.3 (1) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (197) |
Management (1890) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
SM ISO690:2012 PALADI, Oxana. Adaptarea psihosocială a actorilor educaționali la diverse provocări societale. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 472-479. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:005.95/96+37.015.3 | ||||||
Pag. 472-479 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt prezentate viziuni cu referire la importanța adaptării psiholosociale a actorilor din sistemul educațional la diverse provocări societale. Acestea alcătuiesc obiectul de studiu a mai multor cercetări, deoarece au repercusiuni asupra întregii societăți și, în special, asupra managementului educațional. Sunt menționate fenomenele, dimensiunile necesare de valorificat de către elevi, cadre didactice, cadre de conducere, psihologi, părinți pentru adaptarea psihosocială eficientă. |
||||||
Cuvinte-cheie adaptare psihosocială, provocări societale, management educaţional, actori educaţionali, psychosocial adaptation, societal challenges, educational management, educational actors |
||||||
|