Importanţa dezvoltării inteligenţei emoţionale la copiii din învăţământul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
664 171
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 09:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942-053.2+373.3.03 (1)
Psihologie (3362)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007)
SM ISO690:2012
SANDA, Olguţa. Importanţa dezvoltării inteligenţei emoţionale la copiii din învăţământul primar. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 353-356. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Importanţa dezvoltării inteligenţei emoţionale la copiii din învăţământul primar

The importance of developing emotional intelligence in children from primary education

CZU: 159.942-053.2+373.3.03

Pag. 353-356

Sanda Olguţa
 
Liceul Tehnologic „Sfântul Mucenic Sava” din Berca, Buzău, România
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

În articolul dat este abordată problema dezvoltării inteligenţei emoţionale la copiii din învăţământul primar. Inteligenţa emoţională este acea inteligenţă care permite cunoaşterea mai bună a noastră, dar şi să ne exprimăm în acelaşi timp propriile trăiri şi sentimente.

In this article, the problem of the development of emotional intelligence in children in primary education is addressed. Emotional intelligence is that intelligence that allows our best knowledge, but also to express ourselves our own feelings and feelings

Cuvinte-cheie
Inteligenţa emoţională, sentiment, stimă de sine, toleranţă la stres,

emotional intelligence, feeling, self-esteem, stress tolerance