IBN
Închide
Creativitatea în jurnalismFilologie.
A fi creativ
Lescu Mihail
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Ediția 4. 2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-34-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reperele maiestriei. Experiența publicistică a lui Ion Druță
Moraru Victor
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Ediția 4. 2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-34-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cadrul relațional al jurnalistului: abordări psihoprofesionale
Stepanov Georgeta
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Ediția 4. 2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-34-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modernitate V/S mass-media: tradiții și emancipare
Ţurcanu Dumitru
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Ediția 4. 2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-34-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
New Media: cunoaștere, creativitate și multitasking
Tacu Mariana
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Ediția 4. 2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-34-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Umorul și satira în creațiile jurnalistice moldovenești
Bulicanu Victoria
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Ediția 4. 2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-34-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suporturile didactice de profil jurnalistic în RSS Moldovenească: contribuții autohtone
Stepanov Georgeta
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Vol.3. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-31-0 C 85.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inflația mesajului civic la televiziune
Ţurcanu Dumitru
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Vol.3. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-31-0 C 85.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Instituțiile media transpuse în spațiul virtual: principii de management și forme ale culturii organizaționale
Tacu Mariana, Purice Veronica
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Vol.3. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-31-0 C 85.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informaţia instituţională destinată presei: aspecte calitative
Bulicanu Victoria
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Vol.3. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-31-0 C 85.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Scriem ştire/interviu/reportaj sau istorie/poveste?
Parfentiev Boris
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Vol.3. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-31-0 C 85.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cultură media și globalizare
Lescu Mihail
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Vol.3. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-31-0 C 85.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Despre marca individualității în jurnalismul de opinie: Constantin Tănase și Viorel Mihail
Rusnac Ludmila
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Vol.3. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-31-0 C 85.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Monetizarea creativității jurnalistice
Beregoi Natalia
Institutul de Istorie al AŞM
Creativitatea în jurnalism
Vol.3. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-31-0 C 85.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Divertismentul în spațiul mediatic online
Tugarev Laura
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Vol.3. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-31-0 C 85.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Comunitatea globală și noile forme de comunicare
Pintilii Ionel
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Vol.3. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-31-0 C 85.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Repere (inter)culturale: revista şi blogul „Mămăliga de Varşovia”
Deleu Ecaterina
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Vol.3. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-31-0 C 85.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Criza de identitate a reporterului radio: abordări conceptuale
Marcu Mariana
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Vol.3. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-31-0 C 85.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Managementul media în era digitală
Guţu Vitalie
Universitatea de Stat din Moldova
Creativitatea în jurnalism
Vol.3. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-31-0 C 85.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Transformările jurnalismului: internetul ca un catalizator al apariției unor forme mediatice noi
Moraru Victor1, Pintilii Ionel2
1 Academia de Ştiinţe a Moldovei,
2 Universitatea Apollonia din Iași
Creativitatea în jurnalism
Vol.4. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-149-28-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-20 of 52