Articolul precedent |
Articolul urmator |
574 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-19 16:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:811.133.1 (5) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245) |
SM ISO690:2012 TULUC, Lilia, SILISTRARU, Nicolae. Premisele curriculumului la limba franceză din clasa a VII-a de formare a competenţelor interculturale la elevi. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 234-241. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:811.133.1 | ||||||
Pag. 234-241 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In articol este abordat aspectul fundamental teoretic şi metodologic al Curriculumului Naţional Modernizat Limba Străină I, care are un caracter sistemic şi este determinat de o serie de factori de ordin social, politic, economic, cultural, pedagogic şi psihologic. Curriculumul de limbi străine pentru ciclul gimnazial vine să completeze şi să asigure o continuitate logică atît a principiilor teoretico- funcţionale adoptate pentru realizarea procesului de predare-învăţare-evaluare a limbilor străine, cît şi a conţinuturilor şi domeniilor curriculare multiple ale procesului în cauză. Anume la această etapă se formează gradul de intelectualitate şi cultură a personalităţii elevului care presupune abilitatea de a recepta, înţelege, depozita şi păstra nu numai valorile culturii autohtone, ci şi cele ale culturilor universale cu sprijinul gratuit al limbilor străine studiate. Totodată, anume ciclul gimnazial asigură conexiunea permanentă şi deschiderea spre interdisciplinaritate şi cunoaşterea mai multor limbi. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, competențe, elevi |
||||||
|