Articolul precedent |
Articolul urmator |
602 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 20:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9 (3522) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 TINTIUC, Ana. Neccesitatea dezvoltării competenței emoționale la liceeni. Inteligența emoțională: de ce înseamnă mai mult decât IQ. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 231-233. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.9 | ||||||
Pag. 231-233 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează esența inteligenței emoționale și trăsăturile personale ale liceenilor. Relevanța sa constă în dezvoltarea insuficientă a teoriei inteligenței emoționale, care este însă confirmată în mod repetat în practică, importanța acestui fenomen pentru reușita practicii eficiente a unei profesii, construirea unei relații interpersonale de succes, autoactualizarea și realizarea de sine etc. Articolul ilustrează ce este inteligența emoțională, elementele inteligenței emoționale, de asemenea, sunt tratate unele caracteristici individuale ale sferei motivațional-valorice. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţe emoţionale, inteligența academică, Inteligenţa emoţională, psychosocial competence, academic intelligence, emotional intelligence |
||||||
|