Neccesitatea dezvoltării competenței emoționale la liceeni. Inteligența emoțională: de ce înseamnă mai mult decât IQ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
602 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-23 20:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9 (3522)
Psihologie (3398)
SM ISO690:2012
TINTIUC, Ana. Neccesitatea dezvoltării competenței emoționale la liceeni. Inteligența emoțională: de ce înseamnă mai mult decât IQ. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 231-233. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Neccesitatea dezvoltării competenței emoționale la liceeni. Inteligența emoțională: de ce înseamnă mai mult decât IQ

CZU: 159.9

Pag. 231-233

Tintiuc Ana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2020


Rezumat

Articolul abordează esența inteligenței emoționale și trăsăturile personale ale liceenilor. Relevanța sa constă în dezvoltarea insuficientă a teoriei inteligenței emoționale, care este însă confirmată în mod repetat în practică, importanța acestui fenomen pentru reușita practicii eficiente a unei profesii, construirea unei relații interpersonale de succes, autoactualizarea și realizarea de sine etc. Articolul ilustrează ce este inteligența emoțională, elementele inteligenței emoționale, de asemenea, sunt tratate unele caracteristici individuale ale sferei motivațional-valorice.

The article deals with the essence of emotional intelligence and personal characteristics of the high school students. Its relevance lies in the inadequate development of the theory of emotional intelligence, repeatedly confirmed in practice, the importance of this phenomenon for the success of effective practice of a profession, building a successful interpersonal relationships, self-actualization and self-realization etc. The article discusses what is emotional intelligence, the elements of emotional intelligence, also are considered some of the characteristics of value-semantic sphere of the individual.  

Cuvinte-cheie
competenţe emoţionale, inteligența academică, Inteligenţa emoţională,

psychosocial competence, academic intelligence, emotional intelligence