Methodological approach to forming teachers’ efficient communication with students at risk of school dropout
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
998 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 11:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.064.02:376.5 (1)
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (115)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629)
SM ISO690:2012
KAKOON, Katy. Methodological approach to forming teachers’ efficient communication with students at risk of school dropout. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 9(129), pp. 190-195. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(129) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Methodological approach to forming teachers’ efficient communication with students at risk of school dropout

Abordare metodologică în formarea comunicării eficiente a cadrelor didactice cu elevii expuși riscului de abandon

CZU: 37.064.02:376.5

Pag. 190-195

Kakoon Katy
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2020


Rezumat

This article is dedicated to the specific methodology on forming the communication skills of teachers who teach students at risk of school dropout. The quality of teacher training in effective didactical communication must become an integral and compulsory part of teacher training. They will support all students to reduce the risk of school dropout. These teachers need to become professionals who are always available to students, demonstrate openness and flexibility for communication / networking with students, have the ability to resolve conflicts, developing learning motivation of students at risk of school dropout.

Prezentul articol este dedicat metodologiei specifice de formare a abilităților de comunicare a profesorilor care învață elevii în situații de risc de abandon școlar. Calitatea formării profesorului pentru comunicare didactică eficientă trebuie să devină parte integrantă și obligatorie în procesul de formare a cadrelor didactice. Aceștia urmăresc să sprijine elevii pentru a reduce riscul abandonului școlar. Profesorii trebuie să devină profesioniști care sunt totdeauna disponibili pentru elevi, ei trebuie să fie deschiși și flexibili în comunicare / relaționare cu elevii și să aibă capacitatea de a rezolva conflictele, de a-i motiva pentru învățare.

Cuvinte-cheie
communication, learning motivation, school dropout, openness, flexibility,

comunicare, motivaţie de învăţare, abandon şcolar, deschidere, flexibilitate