Evaluarea criterială prin descriptori – o nouă viziune asupra evaluării din învăţământul primar din Republica Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
934 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-29 20:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.26:373.3(478) (1)
Educație (14391)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026)
SM ISO690:2012
DABIJA, Ana. Evaluarea criterială prin descriptori – o nouă viziune asupra evaluării din învăţământul primar din Republica Moldova. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 9(129), pp. 86-89. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(129) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Evaluarea criterială prin descriptori – o nouă viziune asupra evaluării din învăţământul primar din Republica Moldova

Criterial assessment by descriptors – a new vision on the primary education assessment in the Republic of Moldova

CZU: 371.26:373.3(478)

Pag. 86-89

Dabija Ana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2020


Rezumat

Evaluarea criterială prin descriptori implementată la treapta învăţământului primar va contribui la schimbarea de accente în percepţiile elevilor şi ale părinţilor acestora privind rezultatele la învăţătură. Achiziţiile şi capacităţile formate elevilor în procesul de studii vor deveni puncte-cheie; or, calificativele vor exprima doar nivelul la care se poziţionează aceştia la un moment dat.

Criteria assessment by descriptors implemented at the primary education level will help to shift the emphasis on students and parents perceptions of learning outcomes. The skills and capacities of students in the learning process will become key points, the ratings will only express the level at which they are positioned at a given time.

Cuvinte-cheie
evaluare, descriptori, criterii de evaluare, calificative, note,

assessment, Descriptors, evaluation criterias, Grades