Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
648 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-01 17:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.132:331.102.1 (1) |
Educație (14324) |
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (388) |
SM ISO690:2012 SPÎNU, Lilia. Tendințe și particularități ale angajării absolvenților în activitatea educațională/didactică. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 9(129), pp. 79-85. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(129) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.132:331.102.1 | ||||||
Pag. 79-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt analizate unele probleme și particularități ce țin de angajarea în sistemul educațional național a absol-venților cu profil pedagogic. Sunt prezentate date statistice despre numărul absolvenților instituțiilor pedagogice și anga-jarea acestora în activitatea educațională/didactică. Este descris cadrul legal de reglementare și gestionare a acestui proces în Republica Moldova comparativ cu alte țări europene. |
||||||
Cuvinte-cheie angajare, angajabilitate, activitate didactică, cadru didactic., employment, employability, teaching activity, teacher |
||||||
|