Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
619 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 20:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036:[811.135.1+821.135.1] (8) |
Educație (14334) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087) |
SM ISO690:2012 PLEȘCA, Daniela. Creativitatea la orele de limba şi literatura română în şcolile alolingve. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 4(104), pp. 26-28. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(104) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036:[811.135.1+821.135.1] | ||||||
Pag. 26-28 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Creativitatea constituie una dintre provocările majore ale contemporaneităţii. Despre importanţa creativităţii ne vorbesc progresele ştiinţei, tehnicii şi artei, care sunt rezultate ale spiritelor creatoare. Ca un deziderat al educaţiei, aceasta a devenit în ultim a vreme o modă pedagogică. Conjugată cu diverse tehnici interactive, de gândire critică, această manifestare a tendinţelor spre dezvoltarea creativității se conturează mai proeminent la orele de limba şi literatura română. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, limba şi literatura română pentru alolingvi, tehnici interactive de predare, didactică, text literar, creativity, Romanian language and literature for non-native speakers, interactive teaching techniques, didactics, literary text |
||||||
|