Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
630 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 21:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4278) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 DRAGUŢA, Oxana. Provocările educaţiei în calea schimbării, dezvoltării, tehnologiei şi progresului. Experienţa americană. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 4(104), pp. 29-33. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(104) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 29-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține o scurtă descriere a experienței autoarei în cadrul Programului Departamentului de Stat SUA Hubert H. Humphrey Fellowship pe parcursul anului academic 2016-2017. De asemenea, sunt trecute în revistă obiectivele, structura sistemului educațional și, din perspectivă istorică, provocările cu care se confruntă acesta în procesul de asigurare a condițiilor pentru atingerea visului american |
||||||
Cuvinte-cheie Programul Hubert H. Humphrey Fellowship, sistem educaţional, principii, valori, egalitate de oportunități, Hubert H. Humphrey Fellowship Program, educational system, principles, values, equal opportunities |
||||||
|