Provocările educaţiei în calea schimbării, dezvoltării, tehnologiei şi progresului. Experienţa americană
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
630 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 21:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01 (4278)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
DRAGUŢA, Oxana. Provocările educaţiei în calea schimbării, dezvoltării, tehnologiei şi progresului. Experienţa americană. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 4(104), pp. 29-33. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(104) / 2017 / ISSN 1810-6455

Provocările educaţiei în calea schimbării, dezvoltării, tehnologiei şi progresului. Experienţa americană

Challenges for Education on the Path of Change, Development, Technology and Progress.American Experience

CZU: 37.01

Pag. 29-33

Draguţa Oxana
 
Centrul Educaţional Pro Didactica
 
 
Disponibil în IBN: 10 septembrie 2019


Rezumat

Articolul conține o scurtă descriere a experienței autoarei în cadrul Programului Departamentului de Stat SUA Hubert H. Humphrey Fellowship pe parcursul anului academic 2016-2017. De asemenea, sunt trecute în revistă obiectivele, structura sistemului educațional și, din perspectivă istorică, provocările cu care se confruntă acesta în procesul de asigurare a condițiilor pentru atingerea visului american

The article introduces my experience as a fellow within the Hubert H. Humphrey Fellowship Program, sponsored by US State Department, in the academic year 2016-2017. It also contains a short description of the objectives and structure of the educational system, as well as the main challenges from historical perspective in the process of ensuring the proper conditions to achieve the american dream.

Cuvinte-cheie
Programul Hubert H. Humphrey Fellowship, sistem educaţional, principii, valori, egalitate de oportunități,

Hubert H. Humphrey Fellowship Program, educational system, principles, values, equal opportunities